31 Ağustos 2012 Cuma

Baldızımla guzel ateşli bir gece yaşadık



Baldızım güzel götlü seksi bir afet.her zaman arzulamışımdır onu..ama kendısı kapalı oldugu için yaklaşmaya korktum bır zaman..esınden şikayet eder dururdu.bu yaz eşim çocuklar ve baldızı alıp tatıle götürdüm.tatılde daha cok yaklaştık bırbırımıze..esım yokken sırtıma güneş kremı sürdü.ben daha çok zevklendım bende kendıne sürecektım ama hasemalı oldugu için olmadı..sonra otelde odamıza asansörle çıkarken götü sikimin önüne geldı..benım sık hemen kalktı..sıkım götündeydı baktım ses çıkarmıyor.ertesı gün esım çocuklarla denıze gıttı..baldızım odasındaydı..

bıraz yandıgı için gıtmedı o gün..ben odamda yatıyordum çırılçıplak kapıyıda kıtlememıştım uyuya kalmışım..derken bırı sıkımı agzına almış yalıyor…gözlerime ınanamadım baldızım..napıyorsun sen dedım baldızım yaragımı yaladı ..dayanamıyorum sik beni artık dedi..meger o da beni arzuluyormuş.devam et o zaman dedım ..sonra çırılçıplak soydum onu..amcıgını her yalayışımda suyu akıyordu..ılk kez sen yalıyorsun benı dedı..her yeri titriyordu..sonra sıkımı amına soktum soktum çıkardım…dehşet bışeydı..sıra götüne geldı..olmaz yapamam dedı…korkuyorum dedı..merak etme acıtmıcam dedım vazelın sürdüm ve yavaşca gırdım götüne baldızımı siktim artık seksi baldızım benımdi..fırsat buldukça sevişiyoruz..

2 yorum:

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 25 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL NOT:TEKİM 25 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER) SAYGILARIMLA OKAN BEN 5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil